Seura

JÄSENEKSI ASIKKALAN PURSISEURAAN

Hakeaksesi seuramme jäsenyyttämme pyydä sihteeriltä jäsenhakulomake ja liittymiskysely.  Lomakeet lähetetään sinulle sähköpostin liitteenä Word-tiedostona. Täytettyäsi ja allekirjoitettuasi lomakkeet, voit palauttaa ne sähköpostitse sihteerille tai postitse osoitteeseen:

Asikkalan Pursiseura ry
Pitsitie 11, 16300 Orimattila

Pursiseuran hallitus käsittelee hakemukset kuukausittain pidettävissä kokouksissa. Hallitus on kesälomalla juhannuksesta elokuun loppuun.

Mikäli sinut hyväksytään seuran jäseneksi sinulle lähetetään liittymismaksu ja jäsenmaksu. Maksettuasi laskun eräpäivään mennessä, olet virallisesti seuramme jäsen.

Lisäksi saat sähköpostitse tunnukset Suuli-jäsenrekisteriin, kirjaudu ohjeiden mukaisesti. Suulissa voit itse päivittää yhteystietojasi ja katsella venetietojasi. Ilmoita sihteerille venetiedoissa tapahtuneet muutokset.

Seuralehti ja laskut toimitetaan ilmoitettuun postiosoitteeseen. Pyrimme myös informoimaan jäseniämme sähköpostitse.

Facebook-ryhmään voi liittyä jos face-kaverina on ryhmäläinen. Eli lähetä ensin kaverikutsu seuran jäsenelle ja pyydä häntä lisäämään sinut ryhmään. Ryhmän ylläpitäjä vielä vahvistaa ryhmään pääsyn.

Sihteerin sähköpostiosoite: asikkalanpursiseura(at)gmail.com