Jäsenrekisteri Suuli

SUULI on Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n jäsen- ja venerekisterijärjestelmä.

Suuli on länsirannikon murretta ja tarkoittaa venevajaa tai latoa.

Suulissa hallinnoidaan jäsen- ja venerekistereitä, jäsen- ja muita maksuja sekä veneiden katsastus- ja talvisäilytystietoja. Jäsen- ja venerekisterin tiedot ovat rajoitetusti myös jäsenten itsensä nähtävissä ja päivitettävissä. Jäsenet voivat muokata esimerkiksi omia yhteystietojaan ja katsella itsellensä rekisteröityjen veneiden katsastustietoja.

Suulin sisäänkirjautumissivu on https://suuli.spv.fi

Jokainen seuran jäsen, jonka sähköpostiosoite oli vanhassa rekisterissä, on saanut liitolta sähköpostia marraskuussa 2015. Sinulle on luotu käyttäjätunnus Suuliin ja mukana on linkki salasanan asettamista varten. Turvallisuussyistä linkki on voimassa vain rajoitetun ajan. Voit tilata itsellesi uuden linkin Suulin sisäänkirjautumissivulta antamalla liiton jäsennumero ja napsauttamalla "Unohtuiko salasana?". Suuli lähettää sinulle sähköpostitse linkin josta pääset asettamaan itsellesi salasanan. Jos et ole saanut tällaista viestiä, kannattaa tarkistaa, ettei viesti ole mennyt sähköpostilaatikkosi roskaposti-kansioon.

Jos et ole saanut Suulista mitään ilmoitusta käyttäjätunnuksesta tai liiton jäsennumerosta ota yhteyttä sihteeriin.

Unohtuneen salasanan nollauksen voit itse pyytää kirjoittamalla sisäänkirjautumissivulle liiton jäsennumerosi ja napsauttamalla "Unohtuiko salasana?". Linkki uuden salasanan asettamiseksi lähetetään sähköpostiisi.

Jos et käytä sähköpostia, et voi kirjautua Suuliin. Halutessasi tarkistaa jäsentietosi ota yhteyttä sihteeriin.